sSelectedCity [49713]
sSelectedCityId [49713]
54.87.17.177
"select * from net_city where id='49713'"
всього:
0.00 грн.
Продовжити оформлення Продовжити покупки
+38
 
(050) 446-43-45
Пн-Пт з 10:00 до 18:00 Сб-Нд 11:00 до 17:00
Головна Гарантія і сервіс

Гарантія і сервіс 


​Шановний покупець!
Ми є офіційними представниками побутової техніки BOSCH в Україні.
Купуючи побутову техніку в нашому магазині, Ви отримуєте офіційну гарантію:
- 2 роки гарантії від виробника + 2 роки гарантії від фірмового магазину на велику побутову техніку, вбудовану техніку
- 2 роки гарантії на дрібну побутову техніку.

При покупці:
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу в керівництві по його експлуатації).

До гарантійних зобов'язань зазначеним вище компанія BOSCH додатково приймає на себе гарантійні зобов'язання:
- 10 років гарантії від наскрізної корозії посудомийних машин - безкоштовно усунути несправності внутрішнього бака посудомийної машини в разі виявлення в ньому наскрізної корозії з внутрішньої сторони назовні.

- 10 років гарантії на мотор EcoSilence Drive в пральних і прально-сушильних машинах Bosch - безкоштовно надати замінний мотор в разі його виходу з ладу і на підставі заявки авторизованого сервісного центру, що надає послуги по заміні

- 10 років гарантії на компресор - безкоштовно надати підмінний компресор холодильника (тільки для холодильних приладів з нижньою морозильною камерою, оснащених системою NoFrost) в разі їх виходу з ладу і на підставі заявки авторизованого сервісного центру.

- 10 років гарантії на систему AquaStop - абсолютна 100% гарантія захисту від протікання води, компанія BOSCH надає гарантію на весь термін служби приладів, оснащених системою AquaStop: пральні машини, прально-сушильні машини, посудомийні машини

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
1. Природний знос або вичерпання ресурсу.
2. Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.)
3. Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).
4. Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
1. Є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
2. Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах.
3. Було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробником. Ви можете звернутися в найближчий сервісний центр - повний список сервісних центрів вказано в гарантійному талоні. Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
 
Сервісні центри:

 
Мій кабінет